Tuesday, July 31, 2012

Jerebu


Ilustrasi dari google


Hari ni cuaca amat tak sihat...keluar je dari ofis dah nmpak kabus dan bau asap yg sgt tebal.Jerebu kembali lagi..Bulan2 puase ni kalau boleh minum takpele jgk.Nampaknye takleh pegi berjalan-jalan di luar rumah ye.Ini semua berpunca dari pembakaran terbuka.So jgn memandai lak nak membako segala sampah atau yg sewaktu dgnnye.Banyakkan minum air..oopss..puase ye lepas berbuka baru bole..

3 comments:

  1. hik3..pesanan last tu tak menahan mak mengekek..aduh cik rossa kok lucu sekali kamu ya? kok bisa selalu bikin kami tersenyum smbil mengilai hik3..tapi tulah jerebu datang lagi! mungkin kene pakai mask kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. He2..terlupe lak yg i oll's ni pose.hihkihkhik...kene dptkan mask yg terbaik di pasaran yg mcm corong hidung tu.hahaha...

      Delete
    2. bukan setakat jerebu di luar malah jerebu juga di hati....huhuhu

      Delete