Tuesday, November 20, 2012

Terkeluar akhirnye...

Assalamualaikum...

Balik dari bercuti...meneruskan semula aktiviti seharian di meja ini.Time cuti ari tu just jalan-jalan kt sekeliling rumah sambil menghirup udara yg sepoi2 bahasa gitu.Alangkah indah bumi ini.Tetibe hujan turun dengan lebatnye...Oh kensel lagi aktiviti hari tu.Musim hujan pulak sekarang ni.Duk umah asyik tgk tv je la...jom layan masterchef...Walaupun sendu tp sejak Ammar keluar lagi sendu nak tgknye..hwa...pergi sudah jejaka impian i oll;s ni..Cikgu pun dah keluar..Tinggallah cek lah and the gang..mood sedey...Tak kire mak nak publish jugak rupe idaman mak ni..







Keluar juge akhirnye....dimanakan ku cari ganti..





8 comments:

  1. laaaa dia dah terkeluar...sedeynyerrr

    dimanakanku cari ganti??? - abg ah hong pun ada weh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah hong?oh,berlainan sekali ropenyer...larik...

      Delete
    2. wah wah memilih ye...kemain lagi...pandai masak tau...suh je dia masak

      Delete
    3. em..hihihih...memang pandai masak,tapi....hanye geng mek jing yg tahu selera tekak mak jenab.kihkihkih..

      Delete
  2. Replies
    1. Ouch...terdampar i oll's..leh masuk geng ammar and mek jing ni.hehehe...

      Delete
  3. Hik3...tak sangka uols punyer stok dak amamr nih..kih3, yelaaa iols tak nafikan budak tu memang manis, wah korang pantang nampak dahi licin, muke suci, mulalah berlaku persenahan berkuntum2! #Tag:udoh2lahtu menjejes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kihkihkhih...#tag:fefeling perasaan gitu..ouch..

      Delete