Powered By Blogger

Wednesday, November 7, 2012

Jenjalan di ekspo buku

Selamat petang...mate semakin mengantuk mengadap pc.Perut lak kekenyangan...maklumle sejuk2 time hujan ni rase nak tido je.Menambahkan faktor-faktor kemalasan yg begitu ketara.Tapi,nak jugak menulis buat hilang mengantuk ni.Minggu lepas sambil jenjalan kat kl sentral ade terjumpe ekspo buku kat tingkat atas tu.So,apalagi cik rossa pun menerjahkan diri di situ.


Sambil tengok-tengok buku ternampak ade forum tentang keagamaan di depan pintu masuk.Kat situ ade 2 orang penceramah dengan pelakon Diana Amir yang telah pun berhijab.Khusyuk jugak dengar ceramah tu sbb pendekatannye terhadap islamiah.


Antara buku2 yg sempat disnap ketika tgh jalan2.


Buku yg ni sempat jgk i oll's baca.Isi kandunagnnya memang menyentuh jiwa raga yg selama ini kita banyak menghampiri ke arah kelalaian.


Banner ni diorg letak just for promosi the event yg akan berlangsung di UIAM.Boleh pergi beramai-ramai.


Mari membaca untuk meluaskan pengetahuan dan mendapatkan info tentang pelbagai perkara.Membaca amalan mulia.











3 comments:

  1. Wah cik rossa, berjalan2, tambahkan ilmu sambil bersua dengan retis! terbaeklah..yang mana satu ramaknyer cik rossa? ke mak jenab yang on duty itu hari? Baguslah uols, dalam pada menghayati pendekatan islamiah,liputan2 tidak dilupa buat weols yg ketandusan ini..Mu idol pun ader dlm banner tuh, prof muhaya miss u la...cik rossa dlm pada tu kan, uols rasa karbo ada penambahan tak itu hari?kih3, larikkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...cik rossa tiada di dlm gambar sedang berkeliaran di merata-rata sambil mencuri-curi baca buku.mak jenab off duty tp terpaksa stanby sbb retis tak ramai hari tu.kihkih..Ouch..penambahan karbo yek..penambahan yg sentiasa kembang surut gamaknye..heheh.

      Delete
    2. kih3...wah ayatbikin mak ngengsot sekejap ahahha...cik rossa makin mengganas gamaknyer, ada di mana2 caras mak jenab yang coti merehatkan bodi beliau..wah penambahan pun masih juga ada kembang surut!iols nak part surut sajer, tapi malangnya kembang yang mendahului..sayuuuu sekejapannn!

      Delete