Tuesday, December 18, 2012

Gethering..

Salam buat sahabat dikasihi...

Sepanjang seminggu tidak berblogging ni macam2 alkisah yg terpalit di jiwa.Kengkadang rase dah sampai masenye utk melupakan dunia blog buat seketika atau mungkin selama-lamanye.Mungkinkah aku dah takde idea atau rase diri ini dah tak mampu.Tapi aku cube juge untuk gigihkan diri meringankan tangan ini menulis buat tatapan sahabat walaupun sekarang dgn perasaan yang gundah gulana.Setelah dapat tahu akan berpindah kerja ke cyberjaya,mula rase dah tkde semangat.Kenape harus hadapi semua ni.Mungkin ade jalan yang terbaik di situ cume keadaan kengkadang rase tak selesa sbb dah terbiasa dgn apa yg ade sekarang.Mungkin ini jalan yg terbaik untuk satu permulaan hidup baru yg harus aku hadapi.Cume yg sedih aku harus meninggalkan kenangan2 bersama sahabat yg rapat denganku.Harap2 kite tidak akan lupekan memori pahit manis bersama.




Aktiviti geng2 mek jing makan-makan di Kenny Rogers.Insyaallah nanti kite akan adekan balik gethering seperti ini di mase akan datang.Akhir kate semoge bertabah menyenahkan tmpat kerja baru tu nanti.Moge2 our friendship never end.





8 comments:

  1. What a memory! sob3..thanks for the treats rossa darling! I will never ever forget u.. u such a sister and best friend to me! love you lillahitaala sis..there is no one can replace you in my heart's! U are the best! May Allah protect us and have a mercy upon us. sangka begini kesudahan buat kita..TulisanNya yang tidak terduga..iols tak mampu nak bertabah kak! Dah lama kita kenal uols dari mula2 menjejakkan kaki ke opis ni, Jangan lupakan saya kak.Luv u

    ReplyDelete
    Replies
    1. typo error membantutkan emosi iols kih3..(tak sangka begini)

      Delete
    2. I oll's pun tak sangka,begini akhirnye.Berpisah jua...hwa..sob..sob...tangkap nanges ni.Papepun walau di mane berada,ingat geng jing sentiasa.I 'll never forget u sis.U are the best friend forever..luv u too my dear..

      Delete
    3. typo tereroor..geng mek jing selalu..klu geng jing pengsan..

      Delete
    4. huk3, sambil genang ayaaqmato iols, mekasih kak kerana sellau menjadi pendengar setia iols, selalu pujuk hati iols yang senang2 disenahkan orang, mekasih untuk aura positif yang sentiasa menceriakan hidup saya. Bersama akak,banyak yang saya belajar. erti sabar, kuat semangat,redho dan tidak membiarkan emosi menguasai diri, yang ini saya susah nak praktik kak, payah sgt nak terima, redho dengan sesuatu yang mat melukakan.. Saya mohon maaf pada akak jika selama perkenalan kita, ada perbuatan saya yang menguris hati akak, kerana saya tahu pahit sangat rasanya bila terluka. dan kalau boleh tak nak lagi jumpa mereka yang melukakan hati ini. Namun aturan Allah adalah sebaik2 kejadian. Halalkan makan minum saya kak selama bersama, wah mcm dah tak jumpa.. jumpa mmg jumpa, akan ada lagi, lagi dan lagi insyaalah saya takkan lupa cari akak, namun takkan sama seperti di sini..typo error?kih3 ketawa dlm airmata..sehati nampaknye kita..doakan saya kuat kak..

      Delete
    5. Ouch..pilu mak jenab.I oll's pun mohon maaf juge klu ade perkara2 yg tersalah dan tersilap kate.Halalkan juge makan minum i oll's.Insyaallah kite akan jumpe juge.mek jing ade di mane-mane.he2...amin...moge2 kite semua berjaya menghadapi semua ini dgn tenang.

      Delete
    6. rossa tq kerana berjaya menggembirakan weolls!

      Delete
    7. Ouch...sesame u oll's...mak jenab pun gembire kita dpt together-gether menyenah.janji we oll's bahagia...

      Delete