Powered By Blogger

Wednesday, December 12, 2012

Welcome 12.12.12

Assalamualaikum...

Hari ni hari rabu bersamaan tarikh yang cantik 12.12.12.Tarikh yang memberi peluang kepada mereka yg nak melangsungkan perkahwinan,melahirkan anak dan apa2 juge peristiwa penting sbg tarikh untuk diingati.Bagi i oll's,rase bersyukur kerana kita masih lagi diberi kesempatan untuk merasai keindahan bumi ini dgn keadaan yg aman,hati yg tenang dan kesihatan yang baik.Tahun 2013 pulak akan menjelma tak lame lagi.Ape yang i oll's harapkan moge2 tahun yg akan datang ini lebih baik dari tahun2 yg sebelumnye.


4 comments:

  1. Tulah uols..kalo iols jumpa calon2nyer yang mantop seperti piawaian uols bagi tu, sure dh boleh langsungkan date ini hari..tapi theyols yang dinantikan dari agensi2 tu tak muncul uols! mcm tahu2 je weols nak senahkan theyols..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...klau ade calonnye,mak on je.Tp nak yg mcm stok aqasha atau sharnaz.huwa..huwa..huwa...lelebih sudah.(ni klu dgr kat my bro mampuih disenahkan he oll's).larik dulu...

      Delete
  2. woo 12.12.12....berjaya makan deghian kucing tidur...bahagia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rase nak tido dah ni.Pening lalat mkn dorian terlebih sudah.tp mek jing bahagia sgt hari ni..makan moments...tidak dpt dilupakan.

      Delete